DOŁĄCZ DO

#ARRMY


Każdy gracz może wziąć udział w ARRMY. To nowy projekt, który ma na celu stworzenie drużyny CS:GO Piratesports wyłonionej spośród wszystkich zgłoszonych zawodników. Dzięki naszemu pirackiemu treningowi będziesz mógł ciągle polepszać swoje umiejętności i rywalizować pod okiem doświadczonych trenerów.

KAPITAN #ARRMY

Kubik

Kuba "KubiK" Kubiak

Znany ze swojej ogromnej wiedzy taktycznej oraz łatwości w jej przekazywaniu. Przez lata trenował m.in. takie ekipy jak: Vexed Gaming, Team AGG, Pride. Był także szkoleniowcem w Virtus.pro. Oprócz tego, w przeszłości zajmował się akademią Pride. Dzięki temu zdobył doświadczenie, które będzie mógł teraz przekazać kandydatom na Piratów.

JAK TO DZIAŁA?

8102-Scroll-in-Bottle1

Wyślij formularz

Prześlij do nas swoje zgłoszenie i opłać wpisowe. Dostaniesz dostęp do prostego panelu, w którym znajdziesz informacje o nadchodzących meczach sprawdzających i wskazówki odnośnie do swojej gry.
8096-Swords2

Stań w szranki

Pokaż, że potrafisz grać w CS:GO i zagwarantuj sobie miejsce w kolejnym etapie projektu. Nie każdemu się uda, ale każdy otrzyma wskazówki od trenera, co powinien poprawić w swojej grze. Ponadto będziemy organizować cykliczne turnieje z nagrodami dla wszystkich uczestników.
8083-Pirate-Map3

Podążaj mapą wskazówek

Najlepsi i najbardziej zaangażowani gracze będą przechodzić do kolejnych etapów, w których przeanalizujemy Twoją grę i umiejętności współpracy jeszcze bardziej szczegółowo. Dodatkowo eksperci od psychologii, fizjoterapii i marketingu ocenią Twoje predyspozycje.
8112-Pirate-in-Hat4

Zostań piratem

Po etapie online przyszła pora, aby stanąć twarzą w twarz z innymi kandydatami na lanie. Udowodnisz, że jesteś najlepszy – podpiszesz kontrakt z piratesports. Jeśli jednak trochę Ci zabraknie, wciąż będziesz mógł szkolić się pod okiem naszych trenerów.

Zapisz się do Arrmy

Przykro nam, zapisy do I edycji projektu ARRMY zostały zamknięte.

Pokaż wszystkie

FAQ

1Kiedy projekt się rozpoczyna i jak długo potrwa?
Rozgrywki rozpoczną się 8 października 2019 roku, etapy końcowe tzw. Finały Lanowe zaplanowane są na lipiec/sierpień 2020 roku.
2W jaki sposób będą dobierani gracze?
Gracze są dobierani losowo w zależności od pozycji w grze (IGL, AWP, RIFLER).
3Czy istnieje jakaś granica wiekowa, by móc wziąć udział w projekcie?
W projekcie może wziąć udział każdy, bez względu na wiek.
4Ile muszę mieć rozegranych godzin, by zostać przyjętym?
Nie ma wymaganej ilości godzin. Udział może wziąć każdy, pod warunkiem, że posiada konto PRIME w grze.
5Czy wymagane jest doświadczenie w turniejach offline?
Nie, doświadczenie offline nie jest wymagane.
6Kiedy rozpoczną się pierwsze testy zawodników?
8 października na stronie głównej widoczna będzie pierwsza lista zawodników.
7Gdzie dostanę informację o przyjęciu do projektu?
W panelu gracza na stronie ARRMY.pl będą widoczne wszystkie potrzebne informacje.
8Dlaczego projekt jest płatny?
Opłata wpisowa zapewnia wysoki poziom projektu i gwarantuje brak wielokrotnych zgłoszeń. Ponadto planujemy masę dodatkowych atrakcji m.in. bootcampy w Gaming House oraz cykliczne turnieje dla rekrutów.
9W jakich dniach i godzinach odbywać się będą mecze?
Wstępnie od poniedziałku do czwartku w godzinach 18.00-22.30, ale możliwa jest korekta w zależności od liczby zgłoszeń.
10Do kiedy można się zapisać?
Wstępny termin zakończenia zapisów wypada na 20 listopada 2019 roku, ale może ulec zmianie.
11Kto podejmuje decyzję o odpadnięciu/awansie?
Sztab trenerski
12Czy opłacenie miejsca w projekcie oznacza, że na pewno zagram trening?
Oczywiście. Każdy gracz ma zagwarantowany trening + minimum 2 mecze bo1
13Czy jeśli posiadam Bana VAC/ESL/ESEA/FACEIT albo za ustawianie meczów to mogę grać w projekcie?
Nie ma takiej możliwości.
14Czy jeśli mieszkam za granicą mogę wziąć udział w projekcie?
Jeśli warunki (w szczególności PING) na to pozwalają, to jak najbardziej. Pamiętaj jednak, że cała komunikacja odbywa się w języku polskim.
15Jakie są formy płatności wpisowego?
Wpisowe można opłacać poprzez PayPal oraz Przelewy24. Wkrótce wprowadzona zostanie forma płatności PaySafeCard.
16Mam problem z płatnościami, działaniem strony internetowej co zrobić?
Skontaktuj się z nami na adres webmaster@piratesports.gg, opisz napotkany problem. Pomożemy!

Kontakt z nami